SOSYAL MEDYA YÖNETİMİ



SOSYAL MEDYA YÖNETİMİNİ NASIL OLMALIDIR?


sosyal medya yönetimi nasıl olmalı ile ilgili görsel sonucu

Merhaba , bugün sizlere yaşadığımız dijital çağda küçük veya büyük işletmelerin hedef kitlesiyle doğru iletişim kurmak için sosyal medya yönetiminin nasıl olması gerektiğinden bahsedeceğim.

Günümüzde en çok kullanılan iletişim kanalların biri sosyal medyadır. Kişiler artık internette geçirdikleri zamanın büyük bir kısmını sosyal medyaya ayırıyor. Bu durumda, her firmanın interaktif bir iletişim ve marka kalitesi için sosyal medya hesabına ihtiyacı vardır.Firmaların sosyal medyada etkili bir şekilde varlığını sürdürmek için ihtiyacı olan şey ise başarılı bir sosyal medya yönetimi.

Sosyal medya hesabı olan herkesin kendini sosyal medya uzmanı zannettiği bu dönemde işletme hesaplarınızın yönetimini mutlaka bu işin uzmanlarına bırakmalısınız.

GÜNÜMÜZDE SOSYAL MEDYA İHTİYACI

Televizyon, dergi, gazete ve radyo gibi geleneksel medya araçları tek yönlü ve durağan yayın teknolojilerine sahipken sosyal medya, gerçek zamanlı diyaloğa izin verir. Bu etkileşim (interaktif olma) özelliği, günümüz firmalarının kişilere ulaşabilmek adına temel gereksinimidir. Çünkü etkileşim özelliği, firmaların hedef kitleyi daha iyi tanıyarak onları daha kolay ve kapsamlı şekilde etkilemesine yardımcı olur.


Sosyal medya sayesinde paylaşmak istediğiniz fikir ya da içeriği zaman, mekan, ortama bağlı kalmaksızın, internetin olduğu her an paylaşabilirsiniz. Sosyal medya, iletişim ve etkileşimi üst düzeye çıkarması ile muazzam bir potansiyel güç teşkil etmektedir. Firmaların başta Twitter, Instagram ve Facebook gibi sosyal ağları kullanarak kar oranlarını ikiye katlaması, sosyal medyanın sadece şahsi değil kurumsal olarak da ciddi bir ihtiyaç olduğunu gösteriyor.



sosyal medya yönetimi nasıl olmalı ile ilgili görsel sonucu     


İYİ BİR SOSYAL MEDYA YÖNETİMİ NASIL OLMALIDIR?

sosyal medya yönetimi nasıl olmalı ile ilgili görsel sonucuKurumsal sosyal medya hesapları kişisel sosyal medya hesapları gibi yönetilmemelidir. Sosyal medya içerikleri oluştururken ve içeriklerin yönetimi sağlanırken doğru mesaj verilmelidir. Hedef kitlenizin ilgi alanlarını doğru tespit etmeli ve ilgi alanlarına göre içerik üretmelisiniz. Mesajınızı verirken aynı zamanda size geri dönüşü ne olacak diye kafa yormalısınız. İçerikleriniz marka algınızı ve kurumsal kimliğinizi güçlendirmeli. Gelen yorumlara hızlı ve kurumsal bir dil ile cevap vermelisiniz. İçeriklerde argo ve jargon içeren bir dil kesinlikle kullanmamalısınız. Görsel ve içerikleriniz tamamen size özgün olmalı.




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

E-TİCARET NEDİR?

SEO VE GOOGLE ADWORDS ARASINDAKİ FARK

B2B NEDİR ?